Companii

GED a investit 400.000 de euro in rebrandingul Happy Tour

30.11.2009, 23:09 57

Fondul de investitii GED Eastern Fund II, parte a companieispaniole GED Capital Management, care a preluat la sfarsitul anului2007 compania Happy Tour, a investit 400.000 de euro inrebrandingul agentiei de turism.

"Businessul Happy Tour este axat pe servicii oferite clientilorcompanii, acesta este principalul filon de resurse financiare alagentiei, care contribuie cu 70% in incasarile totale. Vrem sacomunicam ca suntem o agentie de corporate travel management inprincipal", a declarat Gabriel Ionescu, directorul general alcompaniei.

Ionescu a fost recrutat de GED la sfarsitul trimestrului altreilea al anului trecut, anterior el lucrand in cadruloperatorului de servicii medicale private Medicover. In primavaraanului acesta, GED l-a adus la conducerea companiei si pe spaniolulJavier Garcia del Valle, pe postul de executive vicepresident, careocupa, de asemenea, si un loc in consiliul de administratie alcompaniei.

"Exista o discrepanta intre esenta business-ului si imagineaperceputa asupra agentiei. Prin acest proces, care presupunepractic schimbarea culorilor, a logo-ului si a valorilor asociatecu Happy Tour, am incercat sa ajustam aceasta discrepanta. Numeleagentiei va ramane acelasi", a spus Ionescu. Agentia de publicitatecare se ocupa de procesul de rebranding, ce va fi finalizat pana lasfarsitul anului, este Mercury 360.

Happy Tour, care a inregistrat o cifra de afaceri de 50 mil.euro in 2008, opereaza cu patru puncte de lucru in Bucuresti,Constanta si Ploiesti.

Alaturi de Happy Tour, ceilalti jucatori importanti pe piata deprofil sunt companiile Eximtur, Aerotravel si Marshal Turism.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO