Companii

Heineken, pe plus după primul trimestru

Autor: Ioana David

20.04.2011, 23:40 94

Heineken România, producătorul brandurilor Golden Brau, Ciuc şiBucegi, a înregistrat vânzări în creştere în primul trimestru alacestui an, potrivit raportului trimestrial al companiei. Îndocument nu se precizează care a fost procentul de creştere. ÎnEuropa Centrală şi de Est, volumele Heineken au fost pe plus şi înBelarus, Austria, Germania şi Serbia, dar au scăzut în Polonia şiGrecia.

Potrivit unei analize recente a ZF, în primele două luni piaţa acrescut cu 0,6%. Heineken a fost pe creştere şi anul trecut, cândcifra de afaceri s-a majorat cu 7%, la 1,2 miliarde de lei brut(267 milioane de euro), în timp ce volumele vândute s-au majorat cu6% faţă de 2009. Pe de altă parte, cifra de afaceri netă acompaniei a fost de 934 milioane de lei (222 milioane de euro),diferenţa dintre vânzările brute şi cele nete fiind reprezentată deacciză.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO