Companii

Heineken, pe plus în România în trimestrul trei

Autor: Ioana David

27.10.2011, 00:00 114

Heineken, producătorul brandurilor Golden Brau, Ciuc şi Bucegi, a înregistrat o creştere a volumelor vândute în România în trimestrul trei al acestui an, potrivit raportului companiei, în care nu se precizează şi procentul. Documentul arată însă că în Europa Centrală şi de Est volumele au avut o apreciere de 4,9%, susţinută de rezultatele din Rusia.

Pe lângă România şi Rusia, creşteri au mai fost în Austria şi Ungaria, în timp ce în Polonia şi Grecia au fost raportate scăderi. Heineken este al doilea mare producător de bere de pe piaţa locală, cu o cifră de afaceri de 221 de milioane de euro anul trecut şi un profit de 31,5 milioane de euro. Heineken este a doua companie din industrie care anunţă rezultatele aferente acestei perioade după Ursus Breweries, cel mai mare jucător.

Ursus a înregistrat o scădere de 8% a volumelor de vânzări în intervalul aprilie - septembrie 2011, comparativ cu intrevalul similar din 2010. Această perioadă corespunde primului semestru din anul fiscal al companiei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO