Companii

House of Art investeste 5 mil. euro in dezvoltarea brandului

25.01.2008, 17:31 18

Compania Staff Collection, operatorul retelei de magazine House of Art, va investi in 2008 pana la cinci milioane de euro in consolidarea brandului si pe extinderea in teritoriu.
"Ca strategie pentru anul acesta, Staff Collection isi va extinde reteaua de magazine cu alte 40 de unitati, investitiile axandu-se pe brand si pe crearea acestor noi spatii comerciale", a declarat Oliviera Mihet, managerul general al companiei Staff Collection. In felul acesta compania, controlata de familia Mihet, va ajunge sa detina, pana la sfarsitul anului, 100 de unitati proprii in marile orase, comparativ cu 60, cate avea la sfarsitul anului trecut.
Potrivit estimarilor companiei, strategia de extindere va aduce venituri de 84 de milioane de lei (22 de milioane de euro, pe baza cursului BNR actual), cu pana la 20% mai mari decat cele de anul trecut care au ajuns la 70 de milioane de lei (21 de milioane de euro).
"La realizarea acestei cifre de afaceri a contribuit dezvoltarea retelei proprii de magazine, dar si diversificarea gamei de confectii", mai spune Mihet.
Majoritatea locatiilor House of Art sunt plasate in centrele comerciale de tip mall sau in marile magazine, dar compania tinteste si arterele pietonale centrale cu vad comercial bun.
Anul trecut Staff Collection a deschis 15 magazine, dar si o noua unitate de productie la Blaj, in care a angajat aproximativ 80 de persoane, cu scopul de a sustine extinderea retelei de magazine. Investitiile in lansarea celei de-a treia unitati de productie, dar si in constructia unui nou sediu de birouri si in deschiderea magazinelor au ajuns in 2007 la cinci milioane de euro, valoare comparabila cu cea pe care compania o va aloca anul acesta in extinderea brandului.
Pe langa unitatea de la Blaj, Staff Collection mai detine alte doua unitati de productie, una la Alba-Iulia, unde lucreaza 800 de angajati, si la Cugir, sectie in care sunt angajate 600 de persoane. Compania achizitioneaza tesaturi din tari precum Franta, Spania sau Italia, pe care le transforma ulterior in produse de imbracaminte in fabricile proprii.
House of Art, una dintre cele mai mari retele de magazine de imbracaminte din Romania, este un business privat inceput in 1994 care concureaza pe piata locala cu companii ca Steilmann, Tina R sau Kenvelo. Pe piata producatorilor din industria textila, Staff Collection concureaza cu Rosko Textil Arad, Rifil Savinesti, Iasitex sau J&R Enterprises, controlata de omul de afaceri Joseph Seroussi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO