Companii

Importatorul cosmeticelor Bioderma şi-a crescut de şase ori afacerile în criză

Importatorul cosmeticelor Bioderma şi-a crescut de şase...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

31.01.2017, 00:05 849

Naos Skin Care Romania, impor­tator al produselor pentru îngrijire a pielii Bioderma, a avut o creştere continuă a vanzărilor de la intrarea pe piaţă, în 2009, ajungand la aproape 28 de milioane de lei în anul 2015, conform datelor de la Ministerul de Finanţe.

De la intrarea pe piaţă, Bioderma s-a extins constant intrand în lanţuri de farmacii precum Catena sau Sensiblu, cat şi în farmacii independente şi în ma­gazine online.

"Ne aşteptăm că în anul 2017 să men­­­­tinem ritmul de creştere cu care ne-am obişnuit, iar pentru aceasta avem în ve­­­dere atat lărgirea şi consolidarea por­to­­fo­liului, cat şi o mai bună aco­perire a clien­­ţilor", au declarat repre­zen­tanţii com­­­paniei.  În 2009, compania a rapor­tat o cifră de afaceri de 4,7 mil. lei astfel că în şase ani şi-a crescut rula­jele de şase ori. De asemenea, de la un profit net zero în primul an de funcţionare, care a coin­cis şi cu primul an cu criză eco­nomică, a ajuns la un caştig de 1,7 mi­lioane de lei, adică o marjă a profitului net de 6%, conform calculelor ZF.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO