Naos Skin Care Romania, importator al produselor pentru îngrijire a pielii Bioderma, a avut o creştere continuă a vanzărilor de la intrarea pe piaţă, în 2009, ajungand la aproape 28 de milioane de lei în anul 2015, conform datelor de la Ministerul de Finanţe.
De la intrarea pe piaţă, Bioderma s-a extins constant intrand în lanţuri de farmacii precum Catena sau Sensiblu, cat şi în farmacii independente şi în magazine online.
"Ne aşteptăm că în anul 2017 să mentinem ritmul de creştere cu care ne-am obişnuit, iar pentru aceasta avem în vedere atat lărgirea şi consolidarea portofoliului, cat şi o mai bună acoperire a clienţilor", au declarat reprezentanţii companiei. În 2009, compania a raportat o cifră de afaceri de 4,7 mil. lei astfel că în şase ani şi-a crescut rulajele de şase ori. De asemenea, de la un profit net zero în primul an de funcţionare, care a coincis şi cu primul an cu criză economică, a ajuns la un caştig de 1,7 milioane de lei, adică o marjă a profitului net de 6%, conform calculelor ZF.