A trecut mai bine de o lună de când hotelul simbol al Bucureştiului a adoptat o nouă identitate. Numele brandului Intercontinental, care putea fi văzut din aproape orice colţ al Pieţei Universităţii şi chiar şi de mai departe, a fost scos de pe faţada clădirii. După mai bine de 50 de ani în care clădirea nu a cunoscut un alt nume, proprietarii hotelului nu s-au grăbit să expună noua siglă – Grand Hotel Bucharest.
Compania hotelieră Intercontinental, cea care administrează hotelul de cinci stele din Bucureşti, a încheiat contractul de colaborare cu IHG Hotel & Resorts, proprietarul mărcii Intercontinental. Ultimul contract încheiat între cele două părţi a fost în 2006, când compania care administrează hotelul şi lanţul ce deţine brandul internaţional au făcut trecerea de la contractul de tip franciză la un contract de management.
Sursele din piaţă spun că lanţul internaţional şi-ar fi dorit prelungirea contractului, însă nu s-au înţeles cu proprietarul hotelului privind procesul de renovare.