Companii

Inter fără Intercontinental. O lună de la „căderea“ brandului de pe hotelul emblemă al Capitalei, care este impactul? Hotelul ar urma să intre într-un proces de renovare anul acesta şi va avea ca termen de finalizare anul 2024. Investiţia în hotel s-ar situa la circa 21 mil. euro

După mai bine de 50 de ani, hotelul de la  kilometrul 0 al Capitalei şi-a pierdut numele Intercontinental, însă în loc nu a fost pus nimic. Grand Hotel Bucharest, aşa cum se numeşte el acum, nu are încă o siglă pe faţada clădirii.

După mai bine de 50 de ani, hotelul de la kilometrul 0 al Capitalei şi-a pierdut numele Intercontinental, însă în loc nu a fost pus nimic. Grand Hotel Bucharest, aşa cum se numeşte el acum, nu are încă o siglă pe faţada clădirii.

Autor: Miruna Diaconu

11.02.2022, 19:00 387

A trecut mai bine de o lună de când hotelul simbol al Bucu­reştiului a adoptat o nouă identitate. Nu­mele brandului Intercontinental, care putea fi văzut din aproape orice colţ al Pieţei Universităţii şi chiar şi de mai departe, a fost scos de pe faţada clădirii.  După mai bine de 50 de ani în care clădirea nu a cunoscut un alt nume, proprietarii hotelului nu s-au grăbit să expună noua siglă – Grand Hotel Bucharest.

Compania hotelieră Interconti­nental, cea care administrează hotelul de cinci stele din Bucureşti, a încheiat contractul de colaborare cu IHG Hotel & Resorts, proprietarul mărcii Intercontinental. Ultimul contract încheiat între cele două părţi a fost în 2006, când compania care admi­nistrează hotelul şi lanţul ce deţine brandul internaţional au făcut trecerea de la contractul de tip fran­ciză la un contract de management.

Sursele din piaţă spun că lanţul internaţional şi-ar fi dorit prelungirea contractului, însă nu s-au înţeles cu proprietarul hotelului privind procesul de renovare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO