Companii

Interbrands preia distribuţia Kraft în sud, de 20 mil. euro

Autor: Mihaela Popescu

23.09.2010, 23:55 190

Gigantul din distribuţie Interbrands, care intermediază vânzărianuale de peste un miliard de euro, a preluat recent distribuţiaproduselor Kraft Foods România în Bucureşti şi în patru judeţe dinsudul ţării, ceea ce i-ar putea aduce o creştere de circa 20 mil.euro la nivelul rulajelor anuale. Zonele erau acoperite anterior deTBD, principalul partener pe distribuţie al Philip MorrisRomânia.
Rand Sherif, directorul general al Interbrands, a anunţat şisemnarea unui parteneriat cu producătorul de bere SAB Miller pentrujudeţul Braşov, ceea ce ar putea aduce companiei alte milioane deeuro în plus la vânzări în următorul an, potrivit estimărilor ZF.Cel mai mare furnizor al său rămâne însă British American Tobacco,producătorul ţigaretelor Kent, primul jucător pe piaţa bunurilor delarg consum după valoarea afacerilor. Pentru giganţii dindistribuţie Interbrands şi TBD, care au ajuns la dimensiunileactuale ale businessului datorită parteneriatelor cu producătoriide ţigarete, intrarea pe pieţe noi are o miză importantă decreştere a profitului, ţi­nând cont că marjele în distribuţia deţigarete sunt limitate de faptul că statul reglementează preţurilemaxime de vânzare a produselor către consumator. În ultimii doiani, scăderea consumului a înteţit lupta dintre distribuitoripentru noi furnizori, contractele noi fiind singura sursă decreştere a afacerilor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO