Companii

Kaufland încheie 2013 cu 8 hipermarketuri noi. La câte unităţi a ajuns reţeaua germană

Kaufland încheie 2013 cu 8 hipermarketuri noi. La câte...

Autor: Ana Maria Petcana

30.12.2013, 15:00 1494

Investiţiile Kaufland în acest an în extinderea reţelei de magazine s-au situat între 48 şi 72 milioane euro, având în vedere că investiţia medie într-un hipermarket este de 6 şi 9 milioane euro, în funcţie de oraş, valoarea terenului sau suprafaţa magazinului.

Lidl şi Kaufland: adevărul de la raft

"În acest an calendaristic, Kaufland România a deschis 8 noi magazine în Paşcani, Rădăuţi, Fălticeni, Galaţi, Ploieşti, Petroşani, Bucureşti Militari şi Bucureşti Pantelimon. Şi în anul 2014 Kaufland România îşi va continua ritmul de expansiune de până acum şi va deschide noi magazine atât în ţară, cât şi în Bucureşti", au declarat pentru MEDIAFAX reprezentanţii companiei.

În prezent, reţeaua Kaufland numără 89 de magazine la nivel naţional.

Compania a creat până în prezent peste 12.000 de noi locuri de muncă directe în România, la sediul central în Bucureşti, în magazinele deschise, precum şi la centrele logistice situate în parcul Industrial Ploieşti şi Turda.

Kaufland este cel mai mare retailer din România după valoarea vânzărilor, depăşind Metro Cash&Carry şi Carrefour. Anul trecut, hipermarketurile cu profil discount au avut o cifră de afaceri netă de 6,4 miliarde lei (1,4 miliarde euro), în creştere cu 15% faţă de 2011, şi un profit net de 274,5 milioane lei (61,6 milioane euro), cu 64% mai mare.

Retailerul a deschis primul magazin în România în anul 2005. Compania este parte a grupului german Lidl & Schwartz, care mai operează pe plan local reţeaua de discount Lidl.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO