Companii

Lanţul de florării Magnolia estimează afaceri de 4,5 mil. euro în 2016, plus 20%

Ioana Molnar, director general al florăriilor Magnolia

Ioana Molnar, director general al florăriilor Magnolia

Autor: Cristina Roşca

02.06.2016, 00:00 504

Lanţul de florării Magnolia, care deţine 16 unităţi fizice în marile oraşe ale ţării şi un magazin online, şi-a bugetat pentru acest an afaceri de 4,5 milioane de euro, în creştere cu 20% comparativ cu 2015. În 2014, ultimul an pentru care există date publice, compania Comgaby Moln care administrează businessul a avut afaceri de 2,7 mil. euro. 

„Estimarea prinde contur, având în vedere evoluţia îmbucurătoare a platformei online de comandă, precum şi extinderea magazinelor în zona de offline, dar şi cererile tot mai numeroase din partea clienţilor”, spun reprezentanţii companiei. 

Expansiunea businessul a susţinut creşterea afacerilor companiei lansate acum circa două decenii. Ultima deschidere a avut loc recent la Constanţa, aceasta fiind cea de-a 16-a florărie a companiei în offline. Noua unitate este amplasată în centrul comercial City Park Mall şi măsoară 48 mp. Investiţia în magazinul din Constanţa a fost de 35.000 de euro. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO