Lanţul de florării Magnolia, care deţine 16 unităţi fizice în marile oraşe ale ţării şi un magazin online, şi-a bugetat pentru acest an afaceri de 4,5 milioane de euro, în creştere cu 20% comparativ cu 2015. În 2014, ultimul an pentru care există date publice, compania Comgaby Moln care administrează businessul a avut afaceri de 2,7 mil. euro.
„Estimarea prinde contur, având în vedere evoluţia îmbucurătoare a platformei online de comandă, precum şi extinderea magazinelor în zona de offline, dar şi cererile tot mai numeroase din partea clienţilor”, spun reprezentanţii companiei.
Expansiunea businessul a susţinut creşterea afacerilor companiei lansate acum circa două decenii. Ultima deschidere a avut loc recent la Constanţa, aceasta fiind cea de-a 16-a florărie a companiei în offline. Noua unitate este amplasată în centrul comercial City Park Mall şi măsoară 48 mp. Investiţia în magazinul din Constanţa a fost de 35.000 de euro.