Companii

Leo Burnett aduce primul business de masurare a audientei in-store si indoor

Leo Burnett aduce primul business de masurare a audientei in-store si indoor

Stefan Iordache: Acest nou instrument de masurare este un plus de valoare pentru businessul oricarui client

06.11.2008, 19:33 33

Grupul de firme Leo Burnett, cu afaceri estimate la 45 mil. euro in acest an, intra pe o noua piata prin intermediul companiei TruMedia Research, prima firma specializata in masurarea audientei si in consultanta In-Store din Romania.

"Problemele clientilor nostri isi gasesc raspunsul si prin acest nou pas al nostru. Acest nou instrument de masurare folosit cu succes in SUA, Israel, Spania sau Olanda este un plus de valoare pentru businessul oricarui client. In timp real, sistemul de masurare a audientei adus in premiera in Romania poate genera rapoarte de audienta astfel incat companiile vor putea lua cele mai bune decizii de business in cunostinta de cauza", explica Stefan Iordache, directorul operational (COO) Leo Burnett Group.
Decizia grupului media de a intra pe piata comunicarii in-store vine intr-un context in care 70% din deciziile de cumparare ale consumatorilor se iau la raft, potrivit studiilor din domeniu.
Cu toate acestea, doar aproximativ 1% din bugetele de comunicare ale unei companii se directioneaza catre canalele media indoor, principalul inconvenient al mediului fiind faptul ca nu este masurat. TruMedia Research va aduce in premiera un sistem de masurare pentru toate activitatile si comunicarile indoor si in-store", a declarat Tudor Fulea, Managing Partner al TruMedia Research.
Compania va acoperi servicii, de la masurarea audientei, consultanta, pana la design POSM si dezvoltare de actiuni in-store (independent sau impreuna cu agentiile de publicitate ale clientilor).
Astfel, TruMedia Research poate realiza masurarea audientei pe canale indoor (de tipul tipul retelelor TV dispuse in spatii publice sau retele de retail cu circuit inchis - banci sau farmacii sau retele de panouri indoor) in mod permanent sau ca si proiect individual. Principalul avantaj al acestui sistem este ca o monitorizare permanenta permite vanzarea de media pornind de la premise masurabile similare cu celelalte medii pentru care exista sistem de masurare a audientelor acceptate de catre piata.
Tudor Fulea are o experienta de peste 9 ani in domeniul comunicarii, fiind fondator al Proximity Bucuresti (Grupul BBDO Romania) - prima companie specializata in in-store marketing, si al CuponPro - prima companie de cuponing din Romania, furnizor de infrastructura de promotii si in-store media. Din 2007, Tudor Fulea ocupa functia de Head of Global Knowledge Center la Leo Burnett, unde coordoneaza un departament de strategie in cadrul retelei, la nivel global.
 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO