Companii

Liderul berarilor nu scapă de scăderi: minus 8% în perioada aprilie – septembrie

Liderul berarilor nu scapă de scăderi: minus 8% în perioada aprilie – septembrie

Autor: Ioana David

20.10.2011, 09:59 183

Ursus Breweries, cel mai mare jucător din piaţa locală a berii, a înregistrat în perioada aprilie - septembrie 2011 o scădere de 8% a vânzărilor în volum comparativ cu intervalul similar din 2010, potrivit informaţiilor dintr-un raport al SABMiller, grup din care face parte. Acest interval corespunde primului semestru al anului fiscal al companiei.

"În România, mediul economic dificil şi măsurile de austeritate au continuat să aibă impact asupra cererii. Aceasta împreună cu intensificarea competiţiei la nivel de preţuri şi marketing, au determinat scăderea volumelor cu 8%" se arată în raport.

Ursus Breweries are în portofoliu branduri precum Timişoreana, Ursus, Ciucaş, Peroni sau Pilsner Urquell.

De la 1 noiembrie la conducerea Ursus a fost numit Andrew Highcock, el ocupând poziţia lui Gary Whitlie care a decis să se retragă din activitatea profesională, după numai un an de mandat. Noul preşedinte al Ursus, Andrew Highcock, a fost anterior, timp de doi ani, directorul general al Pivovary Topvar, compania locală parte din grupul SABMiller în Slovacia.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO