Companii

Liviu Rogojan, proprietar Băcănia ROD: Pentru noi următorul pas este extinderea în Bucureşti, apoi în alte oraşe

Conferinţa ZF Branduri Româneşti.

Liviu Rogojan, proprietar Băcănia ROD: Pentru noi...

Autor: Roxana Rosu

10.10.2019, 11:08 238

Următorul pas este extinderea în Bucureşti şi cred că apoi conceptul poate fi replicat în câteva oraşe, noi fiind foarte nişaţi, a declarat Liviu Rogojan, proprietar Băcănia ROD.

Un brand este o garanţie şi singura metodă prin care afacerea se poate conecta cu clientul.

Ne-ar plăcea să mergem şi în alte ţări, dar obiectivul nostru acum este să acoperim cât mai bine Bucureştiul, apoi România, să ne consolidăm businessul. Apoi putem replica afacerea sub alt brand pe alte pieţe. Băcănia Rod nu este un nume cu care să putem pleca.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO