Companii

Mega Image testează segmentul chioşcurilor cu magazinele Shop&Go

14.12.2010, 18:35 173

Mega Image, compania care deţine lanţurile de supermarketuriMega Image şi Red Market, intră cu un nou format, Shop&Go, pesegementul chioşcurilor. Noile magazine ale companiei au suprafeţemai mici decât supermarketurile reţelei, care depăşeşsc 500 demetri pătraţi. Astfel primul magazin Shop&Go, deschis înBucureşti pe Delea Nouă, are 170 de metri pătraţi şi oferă peste2.000 de produse, în special alimentare. Pe 17 decembrie se vadeschide al doilea magazin al reţelei, în cartierul Pantelimon dinCapitală.

Cu aceste deschideri retailerul deţinut de grupul belgianDelhaize, atacă segmentul magazinelor de bloc şi chioşcurilor, unuldintre cele mai afectate de criza financiară. Din 2008 până laînceputul trimestrului patru din 2010, de pe harta comerţuluiromânesc au dispărut peste 3.300 de magazine mici şi circa 900 dechioşcuri, potrivit unei analize realizate de comapania decercetare MEMRB.

Mega Image mai deschide pe final de an şi trei supermarketuridin lanţul Mega Image, două în Bucureşti şi unul în Târgovişte.Până la sfârşitul anului, reţeaua Mega Imaga va ajunge, potrivitoficialilor companiei la 72 de magazine.

Lanţul de supermarketuri Mega Image este al doilea cel maiimportant din România după Billa, cu afaceri de 612,3 mil. lei (145mil. euro) anul trecut, dar este şi cea mai extinsă reţea desupermarketuri din Capitală.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO