Companii

Mercury 360 îşi face agenţie de digital

Mercury 360 îşi face agenţie de digital

Adrian Pavelescu, managing director Outbox

Autor: Cristina Roşca

18.04.2012, 00:05 909

Mercury 360, unul din cele mai importante grupuri inde­pendente de marketing şi comunicare de pe piaţa locală, şi-a lansat agenţia de digital Outbox, de la care aşteaptă afaceri de câteva sute de mii de euro.

"Nu a fost un moment concret în care am hotărât să lansăm agenţia Outbox. Aveam deja o divizie de digital care activa de foarte mult timp în piaţă şi care dezvolta proiecte. Am decis însă că este momentul să punem focus pe digital şi să separăm o entitate de business care să îşi concentreze atenţia pe această direcţie", spune Adrian Pavelescu, managing director Outbox.

Lansarea agenţiei vine în contextul în care piaţa de advertising transferă din ce în ce mai mult interes şi resurse în zona de digital, iar competenţele de online, precum şi volumul de campanii interactive dezvoltate de divizia de digital a Mercury360 au avut traiectorii ascendente în ultimii ani, spun reprezentanţii Outbox.

Printre clienţii agenţiei se numără Nescafé Alegria, Choco Latte de la Dr. Oetker, Purina şi Zuzu. Aceştia sunt aceiaşi clienţi pentru care agenţia a lucrat şi în momentul în care era doar o divizie în cadrul Mercury.

"Sunt branduri de parteneriat pe care le-am învăţat şi pe care acum le ştim", spune Pavelescu.

El spune că este deschis spre colaborări cu clienţi noi, însă adăugarea de noi nume în portofoliu nu este o activitate principală, agenţia concentrându-şi atenţia pe clienţii actuali. În ceea ce priveşte găsirea de clienţi noi, Pavelescu spune că nu agenţia merge către companii, ci invers.

Agenţia Outbox realizează pentru clienţi platforme de comunicare digitală indiferent de canalele specifice. Pavelescu mai spune că agenţia nu vrea să se focalizeze pe un singur canal, ci vrea să propună clienţilor platforme integrate de comunicare.

"Campaniile integrate vin cu soluţii pentru a ajunge la consumatori. Pot spune că am plecat de la realizarea de site-uri şi am ajuns acum să facem campanii pentru mobile şi Facebook şi pentru toate celelalte canale", mai spune Pavelescu. El adaugă că agenţia merge la clienţii deja existenţi şi le propune acestora modele, campanii şi canale, niciodată invers.

În ceea ce priveşte afacerile Outbox în 2012, Pavelescu se fereşte să ofere cifre, însă spune că se situează în domeniul sutelor de mii de euro. În ceea ce priveşte piaţa de digital, şeful Outbox o estimează la câteva zeci de milioane de euro. Şi de această dată însă el nu oferă cifre exacte.

Mercury360 este un grup integrat ce oferă servicii de strategie, creaţie, client service, merchandising, direct marketing, consumer activations, organizare de eve­nimente, PR, producţie.

Nu deţine însă divizie de media. Compania a avut în 2010 afaceri de 17,3 milioane de euro, iar pentru 2011 nu a anunţat rezultatele.

Adrian Pavelescu, scurt CV

  • Deţine poziţia de managing director al agenţiei de digital Outbox.

  • A condus timp de 7 ani divizia de direct & digital a Mercury360, practic precursoarea Outbox.

  • În cadrul grupului Mercury 360 el lucrează de circa opt ani.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO