Companii

MOL: Continuăm strategia de extindere pe termen lung

Mediafax Foto
12.06.2013, 19:59 82

MOL România, al patrulea cel mai mare jucător din piaţa locală a carburanţilor, continuă strategia de extindere pe piaţa locală, ultima benzinărie fiind deschisă în Gura Humorului, judeţul Suceava, în urma unei investiţii de un milion de euro. Reţeaua de puncte de alimentare controlată de MOL România ajunge astfel la 138 de benzinării.

„Benzinăria din Gura Humorului este a treia pe care am deschis-o de la începutul acestui an, extinzând reţeaua noastră la 138 de unităţi. MOL România consolidează astfel acoperirea naţională a reţelei de benzinării şi va continua strategia de extindere pe termen lung pe piaţă“, a declarat Kinga Daradics, country chairman al MOL România. Traseul noii staţii este folosit mai ales de către şoferii care ciculă între judeţele Botoşani, Suceava, Iaşi şi zona Ardealului.

Noua investiţie se înscrie în strategia anunţată de companie conform căreia în 2015 MOL România ar trebui să ajungă la o cotă de piaţă de 15%, după ce anul trecut firma controla 12% din piaţa distribuţiei de produse petroliere. MOL România nu a anunţat rezultatele financiare pentru 2012. Afacerile înregistrate de companie au ajuns în 2011 la 740,2 milioane de euro, în creştere cu 17% faţă de 2010. Rezultatul net a fost o pierdere de 3,1 mil. euro, faţă de un profit de 19,4 milioane de euro în 2010. Roxana Petrescu

Acest articol a apărut în ediţia tiparită a Ziarului Financiar din data de 13.06.2013

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO