Companii

Muller, iaurtul care creşte cu hostesse

17.02.2011, 14:06 227

Muller Dairy România, filială a producătorului german de lactatecu acelaşi nume, a avut anul trecut o cifră de afaceri de 2,5 orimai mare decât cea din 2009, ca urmare a investiţiilor în promovareşi extinderea distribuţiei la nivel local, şi a rămas pe pierdere,a anunţat compania.

În 2009 compania a înregistrat afaceri de 16,2 milioane de lei,potrivit datelor transmise Ministerului Finanţelor.

"Am reuşit să creştem pentru că avem 100 de hostesse carepromovează produsele companiei în magazine la fiecare sfârşit desăptămână, făcându-le cunoscute. De asemenea, am dezvoltat pacheteconvenabile de produse şi am mărit distribuţia la nivel local", adeclarat joi, într-o conferinţă de presă, directorul general alMuller România, Tzafrir Granat.
El estimează pentru 2011 o creştere de două cifre a afacerilor.

Anul trecut compania a rămas pe pierdere, după ce în 2009 a avutun rezultat negativ de 20 de milioane de lei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO