Companii

Multinationalele, in competitie pentru segmentul tinerilor pe piata dulciurilor

28.02.2005, 00:00 42

Companiile multinationale din domeniul dulciurilor investesc tot mai mult in produse destinate segmentului de piata format de tineri si persoane foarte dinamice.


Dupa ce a investit puternic in promovarea tabletelor de ciocolata Milka, producatorul de dulciuri Kraft Foods Romania a lansat ciocolatele M-joy, destinate tinerilor.


"Targetul este format din elevi de liceu si studenti, care sunt reactivi la nou, le pasa de imagine si vor sa iasa in evidenta, precum si tinerii angajati - mereu pe fuga, necasatoriti, oameni de cariera, care considera snacks-urile ca o gustare prin care se economiseste timp", a spus Doina Cavache, corporate affairs manager in cadrul Kraft Foods Romania. Compania va promova produsul printr-o campanie de sampling in marile retele de magazine.



Kraft Foods este unul din principalii jucatori pe piata ciocolatei din Romania si mai detine marci precum Poiana si Toblerone. Interesul multinationalelor pentru acest segment are la baza schimbarea modului de viata pentru cea mai mare parte a consumatorilor, pe care lipsa de timp ii determina sa cumpere tot mai multe produse de gen "snack".



Companiile care au sesizat aceasta oportunitate lanseaza noile produse sub o marca deja cunoscuta pe piata. Este si cazul Nestle Romania, un alt mare jucator pe piata dulciurilor, care, la sfarsitul anului trecut, a lansat batoanele de napolitana cu ciocolata Joe Crunch, destinat aceluiasi segment de consumatori.



Un alt segment din ce in ce mai urmarit de companiile mari de dulciuri este cel al copiilor. Supreme Group, producatorul ciocolatei Primola, a lansat anul trecut batoanele de ciocolata Primola Zoo, destinate copiilor, iar Nestle a urmat cu napolitanele Joe Milky, care se adreseaza copiilor. Astfel, piata dulciurilor din Romania, care este estimata la circa 150 de milioane de euro pe an, devine din ce in ce mai fragmentata din punctul de vedere al segmentelor de consumatori vizate.
georgiana.stavarache@zf.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO