Companii

O româncă de 38 ani, şef pe marketingul diviziei de snacksuri a companiei PepsiCo în 14 ţări

Înainte de PepsiCo, Alina Imbrea a lucrat în cadrul Danone

Înainte de PepsiCo, Alina Imbrea a lucrat în cadrul Danone

10.12.2014, 00:05 1773

Alina Imbrea, un manager cu o experienţă de 15 ani în marketing, a fost promovată în funcţia de marketing director al diviziei de snacksuri în cadrul PepsiCo Greater Balkans, regiune care cu­prinde 14 ţări, cu circa 75 de milioane de consu­ma­tori, printre care se află şi România, Bulgaria, Grecia sau Cipru.

Anterior, ea a ocupat funcţia de senior marketing manager snacks în cadrul PepsiCo East Balkans, zonă care includea trei ţări, con­form datelor ante­ri­oa­re. Zona Greater Balkans s-a creat în urma im­ple­mentării noului model ope­raţional PepsiCo în Europa de Est.

Pe piaţa locală, PepsiCo este prezent prin divizia de băuturi cu îmbuteliatorul Quadrant Amroq Beverages (QAB) şi prin divizia de snacksuri cu compania Star Foods EM. În total, PepsiCo deţine o fabrică de băuturi răcoritoare, una de apă minerală (Valea Izvoarelor) şi una de snacksuri. Cumulat, cele două companii deţinute de pe piaţa locală deţinută de PepsiCo au avut anul trecut o cifră de afaceri de peste 930 milioane de lei (pes­te 210 mi­lioane de euro) şi mai mult de 1.600 de salariaţi.

Alina Imbrea, 38 de ani, a început să lucreze pentru PepsiCo în 2009, preluând poziţia de marketing manager snacks East Balkans. Cu o experienţă de peste 15 ani în marketing, ea a coordonat dezvoltarea şi implementarea strategiilor de marketing pentru produsele snacks din portofoliul PepsiCo, care include brandurile Lay’s, Star, Krax, Doritos şi Ruffles. Înainte de PepsiCo, Alina Imbrea a lucrat în cadrul Danone ocupând poziţii precum trade marketing manager, brand marketing manager, senior brand manager şi brand manager.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO