Companii

Ovidiu Gheorghe, PNVV: Ca să ai podgoria ta, trebuie să investeşti de la jumătate de milion de euro în sus

Autor: Cătălina Butan,

23.09.2013, 00:06 50
Peste jumătate dintre români preferă vinul alb, demidulce şi demisec, preferinţă moştenită de la generaţiile anterioare, a spus Ovidiu Gheorghe, preşedintele Pa­tronatului Naţional al Viei şi Vinului din România (PNVV), la ZF Live.
 
„La nivel naţional cam 60% este consumul de vin alb, demidulce, demisec. Înainte de revoluţie s-au plantat multe soiuri albe, deoarece sunt mai pro­ductive decât cele roşii.  Venim cu nişte obiceiuri de consum pe care le-am moştenit“, a spus Ovidiu Gheorghe în emisiunea ZF Live de vineri, 20 septembrie.
 
Românii nu ţin cont de preţ dacă vinul este deosebit, indiferent dacă este alb sau roşu, consideră Matei Garici, project manager al site-ului www.unvinpezi.ro. „Dacă vinul este unul deosebit, fie că vorbim de un brand cunoscut sau un vintage apreciat, atunci preţul cade pe planul doi“, a spus Matei Garici. Clienţii unvipezi.ro preferă însă prepon­derent vinul roşu, contrar compor­tamentului din piaţă. Cea mai scumpă sticlă vândută pe unvinpezi.ro a fost un Pen­folds Grange, de 1.500 de lei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO