Companii

Pariul pe zona de nişă din retailul farmaceutic: Farmaciile independente au dezvoltat branduri de retail specializate pentru copii, care le aduc între 4% şi 50% din vânzările totale

Farmaciştii independenţi din piaţă încearcă să se menţină şi se concentrează pe zonele de nişă pentru a atrage pacienţii.

Farmaciştii independenţi din piaţă încearcă să se menţină şi se concentrează pe zonele de nişă pentru a atrage pacienţii.

Autor: Georgiana Mihalache

08.08.2019, 17:50 180

Brandurile de farmacii cu produse exclusiv pentru copii s-au desprins din lanţurile locale şi funcţionează sub umbrela acestora. Gama de produse variază de la medicamente până la alimente bio şi scaune auto pentru bebeluşi.

Farmacia Tei din Bucureşti, Far­macia Ardealul din Piatra-Neamţ şi Farmacia Myosoti din Galaţi au mizat pe cererea în creştere a părinţilor pentru articole pentru copii şi au deschis farmacii specializate pe această nişă, care păstrează numele farmaciei, adăugând particula „bebe“.

Pariul antreprenorilor din retailul farma pe zona de produse pentru copii vine în contextul în care şi alţi jucători din retailul alimentar de exemplu au început să dezvolte branduri proprii de haine pentru copii sau de jucării – cum este cazul magazinelor Kaufland sau Auchan. Piaţa începe să fie din ce în ce mai atractivă, părinţii fiind mai informaţi şi acordând o atenţie mai mare produselor pentru copii.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro