Companii

Parteneriatul cu Tnuva urca afacerile Greiner la 25 mil. euro

19.11.2007, 20:15 60

Producatorul de ambalaje din plastic Greiner din Sibiu estimeaza in acest an o cifra de afaceri de aproximativ 25 de milioane de euro, in crestere cu aproape 30% fata de anul trecut, cand grupul a inregistrat 18,9 milioane de euro, in conditiile in care anul acesta compania a devenit furnizoare pentru Tnuva Romania, Cumpana, La Fantana si alte companii.
"Vom incheia anul 2007 cu o cifra de afaceri de aproape 25 de milioane de euro, mai mult cu 25-29% fata de anul 2006, crestere explicata prin atragerea de noi clienti si cresterea pietei de profil", a spus Lucian Ocos, managerul de vanzari al companiei Greiner Packaging.
Grupul Greiner Packaging si Thrace Greiner a atras anul acesta noi clienti, precum distribuitorii de apa Cumpana si La Fantana, producatorul de vopsele decorative si cerneluri pentru ambalaje si tipografii Druckfarben, producatorul de lactate Tnuva si compania Teletext, completand portofoliul companiilor pentru care era deja furnizor, precum Danone, Albalact, Friesland din industria lactatelor sau K?ber, Henkel din industria vopselelor lavabile.
Investitiile bugetate de grupul Greiner in automatizare si cresterea capacitatii de productie s-au ridicat la 3,7 milioane de euro anul acesta.
"Am investit 2,2 milioane de euro in automatizare si modernizare si 1,5 milioane de euro in cresterea capacitatilor de productie", a declarat Lucian Ocos. El a mai spus ca piata ambalajelor din plastic a inregistrat o crestere de
20-30%, in special datorita consumului mare la produse lactate si inghetata si cresterii pietei de retail.
"Consider ca tendinta pe piata ambalajelor din plastic este evident in crestere datorita consumului de produse ambalate in pahare, caserole, galeti executate din ceea ce generic numim plastic, dar in continuare acesta ramane mult mai scazut raportat la media europeana. Ma refer la consumul de produse lactate, inghetata, peste, ciocolata, salate, mezeluri si vopsele lavabile", a precizat el.
Cresterea pietei ambalajelor din plastic se mai explica si prin faptul ca piata de retail si cea constructiilor are un potential mare de dezvoltare.
"Consumul de vopsele lavabile a crescut datorita 'boom-ului' din piata constructiilor. De asemenea, consumul de pahare de unica folosinta si bere a inregistrat o crestere anul acesta datorita temperaturilor ridicate din cursul verii", a mentionat Lucian Ocos.
Tot mai multi jucatori de pe piata incearca sa se diferentieze prin folosirea unor ambalaje inovative datorita acutizarii competitiei, a adaugat Lucian Ocos. "Intrarea de noi jucatori pe piata si consolidarea celor existenti deja in pietele produselor lactate si a altor specialitati a insemnat cresterea pietei ambalajelor din plastic", a declarat el.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO