Companii

Peste 100 de companii româneşti sunt la târgul Anuga din Germania pentru a găsi noi clienţi la export şi pentru a reduce din deficitul de 6 mld. euro. Printre cele 100 de companii sunt şi jucători mari, cu experienţă la export, dar şi companii mai mici care testează terenul

Producătorii români expun la târgul Anuga din Germania pe o suprafaţă de 1.170 mp, conform datelor Asociaţiei pentru Promovarea Alimen­tului Românesc – APAR.

Producătorii români expun la târgul Anuga din Germania pe o suprafaţă de 1.170 mp, conform datelor Asociaţiei pentru Promovarea Alimen­tului Românesc – APAR.

Autor: Mădălina Dediu Panaete

10.10.2023, 00:07 973

 ♦ Pe umerii lor stă reducerea deficitului comercial din sectorul agroalimentar, care s-a ridicat la aproape 6 mld. euro anul trecut.

Mai bine de 100 de com­panii din România sunt prezente zilele acestea la târgul alimentar Anuga de la Köln (Germania) şi deşi majoritatea firmelor sunt deja prezente la export folosesc acest eveni­ment pentru a găsi şi alţi clienţi şi pentru a se extinde fie în ţările unde activează deja fie în alte ţări.

Carne, mezeluri, nuci, lactate, dulciuri, conserve şi miere sunt doar câteva dintre produsele „made in Romania“ pe care cei peste 150.000 de vizitatori le pot găsi la acest târg. Producătorii români expun pe o suprafaţă de 1.170 mp, conform datelor Asociaţiei pentru Promovarea Alimen­tului Românesc – APAR.

„Din experienţa participă­rilor la expoziţii de profil, acestea au reprezentat un instru­ment important de mar­keting şi promovare, instru­ment ce a adus nume­roase beneficii companiei noastre, atât în ceea ce priveşte creşterea vizibilităţii pe piaţa externă, cât şi extinderea protofo­liului de clienţi şi crearea de noi partene­riate comerciale“, au spus reprezentanţii Leader International, producător de conserve din Caracal, care participă la târg cu produse procesate din legume şi fructe. Leader International exportă în Belgia, Luxemburg şi Marea Britanie. „În conti­nuare, ne aşteptăm la o creştere şi îmbună­tăţire a procesului de comercializare şi negociere pe piaţa externă, acest lucru nefiind posibil fără a fi la curent cu tendinţele din sectorul alimentar la nivel mondial“, au completat reprezentanţii companiei, care are în portofoliu brandul Naturelo şi care este membră a organizaţiei de producători Hortifruct.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO