Retail&Agrobusiness

Acţionarii Victoria 46 au restructurat businessul şi mizează pe o consolidare a afacerilor din modă, saloane şi cofetării

Dorothy Constantin, acţionar la Victoria Gallery: „Lucrăm în continuare la mixul de chiriaşi din Dorobanţi. O să aducem în perioada următoare şi branduri noi precum Inglot (cosmetice) sau Comptesse du Barry. Sub acest brand vom deschide o delicaterie şi o minicafenea“.

Dorothy Constantin, acţionar la Victoria Gallery: „Lucrăm în continuare la mixul de chiriaşi din Dorobanţi. O să aducem în perioada următoare şi branduri noi precum Inglot (cosmetice) sau Comptesse du Barry. Sub acest brand vom deschide o delicaterie şi o minicafenea“.

Autor: Cristina Roşca

14.09.2014, 19:02 537
Dorothy Constantin şi Andreea Altay au decis în acest an să remodeleze şi să redenumească mul­tibrandul Victoria 46 de pe Calea Dorobanţilor, tran­sformând spaţiul de 900 de metri pătraţi în department store, în contextul în care românii nu mai sunt la fel de dis­puşi să cumpere produse de lux. Magazinul Victoria Gallery găzduieşte acum pe lângă ma­ga­zi­nele celor două antreprenoare – Victoria 46 (multi­brand), Agent Provocateur (lenjerie), Anastasia Beverly Hills (salon de înfrumuseţare) şi LaDuree (patiserie-cofetărie) – şi spaţii destinate unor designeri români şi altor branduri străine. Astfel, cele două antre­pre­noa­re au decis să subînchirieze câteva zeci de metri pă­traţi din spaţiul de pe Calea Dorobanţilor altor branduri după ce vânzările au scăzut puternic în ultimul an.
 
„Piaţa de lux a început să se mai dezmorţească puţin, însă până după alegeri nu cred că vom câştiga bani. Declinul vânzărilor a început acum circa un an şi cel mai puternic am resimţit asta pe segmentul modei de lux. Clienţii s-au reorientat către designeri români care sunt din ce în ce mai vizibili şi mai buni“, spune Dorothy Constantin. De altfel, şi în magazinul Victoria Gallery şi-au deschis cornere branduri locale pre­cum Murmur (al Andreei Bădală), Cristina Să­vu­lescu sau Venera Arapu. „La accesorii vânzările nu au scăzut la fel de puternic ca la haine pentru că pan­tofii sau genţile pot fi purtate mai mult ca rochiile.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO