Dorothy Constantin, acţionar la Victoria Gallery: „Lucrăm în continuare la mixul de chiriaşi din Dorobanţi. O să aducem în perioada următoare şi branduri noi precum Inglot (cosmetice) sau Comptesse du Barry. Sub acest brand vom deschide o delicaterie şi o minicafenea“.
Dorothy Constantin şi Andreea Altay au decis în acest an să remodeleze şi să redenumească multibrandul Victoria 46 de pe Calea Dorobanţilor, transformând spaţiul de 900 de metri pătraţi în department store, în contextul în care românii nu mai sunt la fel de dispuşi să cumpere produse de lux. Magazinul Victoria Gallery găzduieşte acum pe lângă magazinele celor două antreprenoare – Victoria 46 (multibrand), Agent Provocateur (lenjerie), Anastasia Beverly Hills (salon de înfrumuseţare) şi LaDuree (patiserie-cofetărie) – şi spaţii destinate unor designeri români şi altor branduri străine. Astfel, cele două antreprenoare au decis să subînchirieze câteva zeci de metri pătraţi din spaţiul de pe Calea Dorobanţilor altor branduri după ce vânzările au scăzut puternic în ultimul an.
„Piaţa de lux a început să se mai dezmorţească puţin, însă până după alegeri nu cred că vom câştiga bani. Declinul vânzărilor a început acum circa un an şi cel mai puternic am resimţit asta pe segmentul modei de lux. Clienţii s-au reorientat către designeri români care sunt din ce în ce mai vizibili şi mai buni“, spune Dorothy Constantin. De altfel, şi în magazinul Victoria Gallery şi-au deschis cornere branduri locale precum Murmur (al Andreei Bădală), Cristina Săvulescu sau Venera Arapu. „La accesorii vânzările nu au scăzut la fel de puternic ca la haine pentru că pantofii sau genţile pot fi purtate mai mult ca rochiile.“