Retail&Agrobusiness

Andreea Doncea, Signify CEE: Lumina a devenit un serviciu pentru atât pentru clienţi, cât şi pentru dezvoltatori. Clienţii sunt fascinaţi de inteligenţa iluminatului

ZF Malluri&Centre Comerciale ‘19

Andreea Doncea, Signify CEE: Lumina a devenit un serviciu...

Autor: Florentina Niţu

07.10.2019, 11:43 299

Clienţii din malluri şi centre comerciale îşi doresc ca lumina să fie mai mult decât un simplu mijloc de iluminat, ci mai degrabă un serviciu complex, interactiv, dinamic, care arată inteligenţa iluminatului, conform Andreei Doncea, Key Account Manager Retail & Hospitality al Signify CEE, compania care oferă soluţii de iluminat.

„Mallul de la Sibiu este unul dintre cele mai mari proiecte ale noastre. El va avea o faţă dinamică, în premieră în România. Vor fi soluţiii de interior care vor fi văzute pentru prima dată. Am fosolit inteligenţa iluminatului, pentru a fi fascinaţi clenţii. Românii nu maim erg la mall să facă doar shopping, vor să facă şi mişcare, să îşIipetreacă timpul liber şi să aibă întâlniri. (…) Lumina nu mai este folosită doar pentru a ilumina. Lumina a devenit un serviciu pentru atât pentru clienţi, cât şi pentru dezvoltatori”, a spus Andreea Doncea, Key Account Manager Retail & Hospitality în cadrul Signify CEE, la conferinţa ZF Malluri&Centre Comerciale ’19.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO