„Această linie este flexibilă. De obicei, când facem o investiţie, ne aşteptăm să o recuperăm în trei-patru ani“
Posibilitatea de a exporta în străinătate şi resursele umane i-au determinat pe reprezentanţii Coca-Cola HBC România să investească 7 milioane de euro într-o nouă linie de producţie la Timişoara, una dintre cele trei locaţii pe care liderul pieţei de băuturi răcoritoare le are în România.
„Am ales Timişoara pentru că suntem aici de mulţi ani şi oamenii de aici ne-au convins că au un grad mare de profesionalism. Apoi, ne uităm la potenţialul din piaţa românească pentru export. Nu este un secret că Timişoara, din perspectiva exportului, este geografic mai bine poziţionată decât celelalte fabrici pe care le avem şi am creat această linie nouă şi pentru export“, a spus Jaak Mikkel, directorul general al Coca- Cola HBC România.
Dozele de băuturi răcoritoare îmbuteliate la Timişoara vizează toate ţările din jurul României, „până în Grecia“, potrivit reprezentanţilor companiei, care au mai investit în ultimii ani peste 20 mil. euro şi în fabrica de la Ploieşti, care a devenit bază de export pentru brandul Cappy Pulpy.