Retail&Agrobusiness

Consumul va creşte cu aproape 4% anul viitor, peste Polonia sau Germania. „Dorinţa de cumpărare este însă în continuare negativă“

Matthias Hartmann, CEO al companiei de cercetare de piaţă de GfK

Matthias Hartmann, CEO al companiei de cercetare de piaţă de GfK

Autor: Cristina Roşca

28.10.2015, 00:05 134
Consumul creşte deja de trei ani, însă în continuare românii sunt prudenţi când vine vorba de achiziţii, mai ales cele de valoare mare, care pot fi considerate de fapt in­vestiţii, spun reprezentanţii companiei de cercetare de piaţă GfK.
 
În acest an consumul privat va creşte cu 3,5%, peste ratele din Polonia (3,4%) sau Ger­mania (1,5%), ambele economii fiind mai dez­voltate decât cea locală şi cu salarii de două şi respectiv opt ori mai mari decât media de 380 de euro din România.
 
„Anul viitor consumul privat din Ro­mâ­nia va avea un avans de 3,8%, faţă de 3,6% în Polonia şi 1,8% în Germania“, po­trivit unei prezentări a lui Matthias Hart­mann, CEO al GfK, prezent la Bucureşti cu ocazia unui eveniment.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO