Retail&Agrobusiness

Flanco: Mărcile proprii au ajuns să contribuie cu 7% la vânzări. Până la finalul lui 2017 targetul este de 15%

Dragoş Sîrbu, Flanco: Mărcile private pe piaţa noastră de electroIT au încă un potenţial uriaş de creştere. Pe pieţele dezvoltate din Occident ponderea lor ajunge şi la 50%

Dragoş Sîrbu, Flanco: Mărcile private pe piaţa noastră de electroIT au încă un potenţial uriaş de creştere. Pe pieţele dezvoltate din Occident ponderea lor ajunge şi la 50%

Autor: Cristina Roşca

21.07.2016, 00:05 490
Până la finalul lui 2017 vor să ajungă la 15%.
 
Retailerul de electro-IT Flanco, al doilea cel mai mare jucător de pe piaţă după cifra de afaceri, a lansat brandul de marcă privată Vision anul trecut, aceasta fiind practic prima mutare a companiei pe acest segment de piaţă.
 
Astăzi, brandul Vision şi toate declinările sale (Vision Touch sau Vision Chef) au ajuns să contribuie cu 7% la cifra de afaceri a companiei. Flanco şi-a bugetat pentru acest an un business de 900 de milioane de lei (peste 200 mil. euro), faţă de 776 mil. lei în 2015.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO