Retail&Agrobusiness

Flanco şi Kaufland testează un nou concept în reţelele proprii şi lansează în Târgu Jiu primul shop-in-shop comun

Flanco şi  Kaufland testează un nou concept în reţelele proprii şi lansează în Târgu Jiu primul shop-in-shop comun

Autor: Cristina Bellu

27.08.2020, 15:11 13342

Flanco, al doilea cel mai mare jucător de pe piaţa de electro-IT, şi Kaufland, liderul pieţei locale de comerţ alimentar după cifra de afaceri, lansează un nou concept în reţelele proprii odată cu  deschiderea în Târgu Jiu a primului magazin de tipul shop-in-shop, concept care presupune îmbinarea a două magazine în acelaşi spaţiu comercial, fiecare funcţionând separat, ca unităţi independente.

,,Continuăm să inovăm în retail şi să lansăm concepte noi, mizând foarte mult pe adaptabilitate şi formate noi. După primul magazin Kaufland deschis într-un mall, magazine pop-up amenajate în cort în staţiuni turistice, serviciul naţional de livrări la domiciliu, iată că extindem lista parteneriatelor, cu scopul de a fi mai aproape de clienţi, şi lansăm în premieră pentru Kaufland România primul shop-in-shop, cu acces direct din suprafaţa de vânzare”, spune Valer Hancaş, Director Comunicare şi Corporate Affairs, Kaufland România.

El menţionază că în perioada următoare acest concept va fi extins şi în alte spaţii Kaufland din România.

Unul dintre cele mai importante avantaje pe care le aduce un proiect de tipul shop-in-shop, mai ales în contextul actual impus de pandemie, este reprezentat de posibilitatea de a îmbina două magazine – unul non-alimentar şi unul alimentar – cu scopul de a limita timpul petrecut la cumpărături. De asemenea, faptul că noul Flanco Shop in Shop se află în incinta magazinului Kaufland cu cel mai extins program de funcţionare reprezintă un alt avantaj important, care ajută la distanţare socială, transmit oficialii celor două companii.

„Vedem acum cum se concretizează un proiect la care am lucrat foarte mult, din dorinţa de a le oferi clienţilor noştri cât mai multe variante în ceea ce priveşte achiziţionarea unui produs electrocasnic”,  adaugă Dragoş Sîrbu, CEO Flanco.

Magazinul Flanco are o suprafaţă de 350 metri pătraţii pătraţi în care iar clienţii pot găsi de la electrocasnice mici, precum cele pentru bucătărie, îngrijire personală şi tehnologie, până la electrocasnice mari – aparate frigorifice, echipamente incorporabile, aragazuri şi maşini de spălat. De asemenea, magazinul funcţionează ca punct de ridicare pentru comenzile plasate online, pe flanco.ro.

Magazinul Kaufland din Târgu Jiu are o suprafaţă de aproximativ 6.350 metri pătraţi

AFACERI DE LA ZERO