Retail&Agrobusiness

Grupul francez BIC face 16 mil. euro din vânzarea de aparate de ras şi instrumente de scris

Grupul francez BIC face 16 mil. euro din vânzarea de...

Autor: Cristina Roşca

23.08.2019, 08:23 323

Brandul se bate cu gigantul Gillette (marcă a P&G) pe segmentul produselor de îngrijire şi cu nume precum Pelikan sau Herlitz pe cel al produselor de papetărie.

Compania Bic Marketing & Distribution, care administrează operaţiunile locale ale francezilor de la Bic, a obţinut anul trecut afaceri de 15,8 mil. euro, în urcare cu 2,5% faţă de anul anterior. Businessul se află de altfel pe un trend ascendent de aproape un deceniu, perioadă în care s-a dublat. Evoluţia profitului nu a fost la fel de liniară. De alt­fel, compania a oscilat între profit şi pier­deri, anul trecut ajungând – din nou – pe mi­nus de 120.000 de euro după doi ani pe plus.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO