Retail&Agrobusiness

Jucătorii din industria tutunului spun că sunt noua generaţie de companii farma şi cer reglementări diferite pentru ţigările fără fum

Jucătorii din industria tutunului spun că sunt noua...

Autor: Roxana Petrescu

27.03.2018, 00:05 1590

♦ Dispozitivul iQOS, un produs Philip Morris care încălzeşte tutunul în loc să-l ardă, a ajuns la o cotă de piaţă de 2,8% din totalul consumului de tutun local ♦ În primul trimestru din 2017 iQOS nu reprezenta decât 0,4% din piaţă ♦ La finalul anului trecut, şi British American Tobacco (BAT) a lansat glo, care, la fel ca iQOS, încălzeşte tutunul în loc să-l ardă.

Marii jucători din industria tututului trec printr-o transformare radicală, eforturile celor mai mari exponenţi ai acestei „ligi” fiind concentrate în jurul dezvoltării produselor care încălzesc tutunul în loc să-l ardă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO