Retail&Agrobusiness

Reducerea TVA se vede: vânzările parcului de retail Sibiu Shopping City au crescut cu 18%

Mihaela Petruescu

Mihaela Petruescu

Autor: Alina-Elena Vasiliu

17.03.2016, 00:05 173
Sibiu Shopping City, Su­cea­va Shopping City şi Felicia Iaşi – centrele comerciale administrate de compania imobiliară DTZ Echinox -, au realizat în 2015 creşteri ale vânză­ri­lor între 10% şi 18,5% com­parativ cu 2014, adică valori peste avansul consumului de anul trecut.
 
„Cel mai puternic avans al vân­ză­rilor a fost înre­gistrat de pro­iec­tul Sibiu Shop­ping City, cel mai mare parc de re­tail din afara Ca­pitalei, ai cărui chi­riaşi au ra­por­tat, în me­die, vânzări în creş­tere cu 18,5% în 2015, în timp ce traficul centrului co­mercial a fost cu 6% mai ridicat faţă de anul pre­cedent“, se arată în co­mu­nicatul trans­mis de DTZ.
 
Proiectul din Sibiu are o suprafaţă închi­riabilă de 78.000 de me­tri pătraţi, iar creşterea de anul trecut a fost generată de scăderea TVA la alimente, măsură care a condus la o creştere a cifrei de afaceri din comerţul cu ali­men­te de 19,1% la nivel naţional. Sibiu Shopping Center este singurul parc de retail din România cu două hiper­mar­keturi – Carrefour şi Auchan.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO