Retail&Agrobusiness

Rio Bucovina le aduce polonezilor de la Tymbark 14% din piaţa apelor minerale plate

Krzysztof Pawinski, preşedintele consiliului de administraţie al grupului Maspex Wadowice: Consumul de apă minerală naturală în România este încă la un nivel scăzut

Krzysztof Pawinski, preşedintele consiliului de administraţie al grupului Maspex Wadowice: Consumul de apă minerală naturală în România este încă la un nivel scăzut

Autor: Alina-Elena Vasiliu

31.03.2016, 00:05 581

Producătorul de apă mi­ne­rală Rio Bucovina, care a fost pre­luat de grupul Maspex Wado­wice din Polonia, un important pro­ducător de sucuri de fructe, nectaruri şi băuturi răco­ritoare, le aduce polonezilor o cotă de piaţă de 14% pe piaţa apelor minerale na­turale plate. Apa plată este cel mai mare segment din totalul pieţei de ape minerale îmbu­te­liate, după cum transmit re­pre­zentanţii com­paniei, citând datele com­paniei de cer­cetare AC Nielsen pentru lunile octombrie şi noiembrie 2015.

Cei mai importanţi com­petitori ai Rio Bucovina pe piaţa apelor minerale sunt Borsec (Romaqua), Dorna (Coca-Cola), Aqua Carpatica (Valvis Holding), dar şi mărcile private ale marilor reţele de magazine.

Maspex produce, printre altele, sucurile Tedi, Tymbark, ciocolata caldă şi cappuccino La Festa şi ceaiurile instant Ekoland.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO