Igor Leşan, un tânăr de 33 de ani din Republica Moldova, a pus bazele afacerii Ideilife, care are ca obiect de activitate comercializarea pe piaţa românească a unor branduri din Europa de Est. Compania sa, care administrează un magazin online, ţinteşte pentru anul acesta o cifră de afaceri de peste 100.000 de euro.
„Ideea de afacere proprie a pornit dintr-o necesitate personală. După şapte ani ca angajat în cadrul altor companii, la ultimul job având un program de lucru de 14-16 ore pe zi, mi-am pus întrebarea: dacă pot să nu dorm pentru altcineva, de ce să nu încerc să nu dorm pentru mine?“, explică Igor Leşan, acţionarul Ideilife.
Astfel, în urmă cu circa trei ani, pe piaţa românească a apărut magazinul online Vinuri-moldoveneşti, care comercializează branduri moldoveneşti precum Bucuria, Franzeluţa, Cricova, Purcari, Garling, dar şi alte tipuri de produse cum ar fi vodcă, bere, şampanie, sucuri cât şi accesorii, cadouri provenite din Armenia, Rusia, Georgia şi Ucraina. Pe viitor, antreprenorul îşi doreşte să colaboreze şi cu furnizori din Belarus.