Retail&Agrobusiness

Victor Pop, un tânăr de 30 de ani din Arad, a investit 700.000 de euro într-un magazin multibrand de motoutilaje

Victor Pop, un tânăr de 30 de ani din Arad, a investit...

Autor: Laurentiu Cotu

12.03.2020, 16:07 8616

Victor Pop, un tânăr de 30 de ani din Arad, absolvent al Facultăţii de Automatică şi Calculatoare, a investit 700.000 de euro într-un magazin multibrand de motoutilaje, care include atât utilaje profesionale, cât şi o fitofarmacie şi service autorizat. Magazinul Agronomo din Arad, cu o suprafaţă de 580 mp, comercializează 13 branduri de motoutilaje, precum Sthil, Honda, Makita, Karcher, BCS, Metabo, Hunter, Rainbird, Glissando, Solarex, Bayern, Castellari, Stocker şi Fiskars.

’’Suntem mândri de evoluţia constantă cu care ne-am menţinut pe parcursul ultimilor ani pe piaţă, înregistrând o creştere de aproximativ 20% pe an. Investiţia în noul Agronomo a ajuns la 700.000 de euro, înglobând şi investiţiile în stocuri noi. În 2020 ne propunem o dublare a afacerilor, datorită creşterii gamei de produse şi de servicii integrate. Anul acesta nu urmărim profit, ci ne dorim creşterea cotei de piaţă şi a notorietăţii brandului Agronomo’’, a declarat pentru ZF Transilvania Victor Pop, proprietarul noului magazin Agronomo din Arad.

Magazinul este operat prin intermediul companiei P.C.A.V. din Arad, înfiinţată în anul 1994, cu principal domeniu de activitate comerţ cu amănuntul al altor bunuri noi, în magazine specializate. Bazele companiei au fost puse în urmă cu 26 de ani de către Gigi Pop, tatăl antreprenorului Victor Pop, în garajul blocului în care locuiau la acea vreme, compania comercializând exclusiv produsele brandului Stihl. Odată cu ascensiunea pe piaţă, compania şi-a dezvoltat gama de produse, cu utilaje de gradină, peisagistică, horticultură şi amenajări spaţii verzi, înfiinţări plantaţii. Compania P.C.A.V. din Arad a avut anul trecut o cifră de afaceri de 750.000 de euro.

’’Tehnologia de tip <casă inteligentă> eficientizează serviciile pe care le prestăm, astfel că ne bazăm pe o echipă de 14 angajaţi care deserveşte toate compartimentele de lucru. Dorim însă să ne extindem, astfel că dispunem în prezent de noi posturi de agent comercial, director economic şi mecanici specializaţi’’, a spus Victor Pop.

Agronomo este o afacere de familie de peste două decenii, având peste 1.000 de clienţi. Compania oferă servicii şi produse în domeniile: peisagistică, horticultură, agricultură, silvicultură, curăţenie exterioară, tehnică de irigaţii, construcţii şi mentenanţă.

 
 
 
 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO