Companii

Retailerul român de modă PPT Preţuri Pentru Tine vrea să menţină ritmul de dezvoltare la peste 10% pe an şi să dubleze suprafaţa de vânzare din Bulgaria

Retailerul român de modă PPT Preţuri Pentru Tine vrea să menţină ritmul de dezvoltare la peste 10% pe an şi să dubleze suprafaţa de vânzare din Bulgaria

Autor: Roxana Rosu

29.03.2018, 15:09 262

Retailerul român de modă PPT Preţuri Pentru Tine vrea să menţină în acest an ritmul de dezvoltare al reţelei din România, Republica Moldova şi Bulgaria la peste 10%, după ce a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de aproximativ 50 de milioane de euro.

„Vom continua să ne dezvoltăm reţeaua optimizând toate procesele care asigură un management eficient al resurselor ce sunt implicate în expansiunea susţinută a reţelei PPT. Intenţionăm să ne menţinem ritmul de dezvoltare a reţelei la peste 10%, peste ritmul din 2017, care a fost un an efervescent din acest punct de vedere. Ca plan ambiţios, în 2018 intenţionăm să ne dublă suprafaţa totală de vânzare din Bulgaria”, a declarat Lech Przemieniecki, CEO PPT Preţuri Pentru Tine.

Cu 10 noi magazine deschise anul acesta în Giurgiu, Flămânzi, Caracal, Costeşti, Huedin, Zimnicea, Chişinău (MD), Anenii Noi (MD), Varna şi Yambol (BG), PPT are în prezent o reţea cu 191 de magazine. Compania are 146 de magazine în România, 31 în Republica Moldova şi 14 Bulgaria.

PPT Preţuri Pentru Tine promovează conceptul de magazin de proximitate şi vizează zonele comerciale cu trafic consistent.

Compania a fost înfiinţată în urmă cu 12 ani şi anul trecut a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 50 de milioane de euro şi vânzări în unităţile proprii de peste 25 de milioane de produse vestimentare şi de încălţăminte.

În ianuarie, Lech Przemieniecki a fost numit în funcţia de CEO, după ce în ultimii opt ani el a fost vicepreşedinte şi apoi preşedinte al celei mai cunoscute companii de retail din Polonia, TXM S.A, care operează peste 350 de magazine în Polonia, Cehia, Slovacia şi România.

 
AFACERI DE LA ZERO