Companii

Reţeaua privată de sănătate Regina Maria continuă investiţiile în telemedicină şi deschide un hub medical în Timişoara, pe fondul unei creşteri de 32% a programărilor pe platformă

Reţeaua privată de sănătate Regina Maria continuă investiţiile în telemedicină şi deschide un hub medical în Timişoara, pe fondul unei creşteri de 32% a programărilor pe platformă

Autor: Cristina Bellu

22.07.2021, 10:25 213

Regina Maria, reţeaua privată de sănătate deţinută de fondul de investiţii Mid Europa Partners, anunţă că va deschide un hub medical dedicat consultaţiilor online, în incinta Iulius Mall din Timişoara.

Decizia companiei vine în contextul creşterii cu 32% a numărului de programări pentru consultaţii la distanţă, în ultimul an.

”Reglementarea telemedicinei este cea mai importantă schimbare adusă de pandemie pentru pacienţii români. Este o direcţie pe care o susţinem din toate punctele de vedere şi care sperăm să ne apropie şi mai mult de modul în care se practică medicina în ţările vestice”, spune Fady Chreih, CEO al Reţelei Regina Maria.

Operatorul privat de sănătate a lansat la finalul lunii martie 2020, în timpul stării de urgenţă, Clinica Virtuală, platformă de telemedicină care integrează toate sistemele medicale, operaţionale şi financiare. Rezultatele consultaţiilor şi recomandările de tratament sunt salvate în dosarul medical electronic al pacientului, iar întregul flux – de la programare până la plata consultaţiei, se poate realiza 100% online.

”Încă de la lansare, Clinica Virtuală – platforma noastră de telemedicină, a fost foarte bine primită atât de pacienţi, cât şi de medici şi de companiile abonate, iar numărul de programări a crescut continuu. De aceea, am decis să lansăm acest hub medical în Timişoara, pentru ca medicii care acordă consultaţii online să beneficieze de tot confortul necesar pentru un act medical similar celui din clinică. În acest moment, suntem cel mai digitalizat furnizor medical din România şi vom continua să investim semnificativ în dezvoltarea serviciilor digitale şi de telemedicină”, adaugă Fady Chreih.

Datele companiei arată că În Clinica Virtuală s-au înregistrat aproape 337.000 de programări, creşterea fiind de 32% în iunie 2021 comparativ cu aceeaşi lună a anului trecut. Clinica a fost lansată cu doar 100 de medici, dar în mai puţin de o lună, numărul lor a crescut la 500 şi s-a menţinut constant pe parcursul ultimului an. Prin intermediul acestei platforme de telemedicină, pacienţii au acces la 40 de specialităţi medicale.

Printre cele mai accesate specialităţi medicale online se numără medicina muncii, medicina generală, dermatologie, medicină internă, endocrinologie, pediatrie, obstetrică-ginecologie, psihologie.

“Platforma de telemedicină rămâne o alternativă viabilă pentru pacienţii care au nevoie de o consultaţie din confortul propriei locuinţe, pentru interpretarea de analize şi second opinion, precum şi pentru efectuarea consultaţiilor obligatorii de medicina muncii pentru abonaţii corporate. Totodată, serviciul este util şi pentru cei aflaţi în carantină sau izolare, pentru cei nedeplasabili sau care se află în zone fără acces facil la servicii medicale, dar şi pentru românii care sunt în vacanţă sau locuiesc în afara ţării. În plus, cu ajutorul Clinicii Virtuale, pacienţii cu diverse boli cronice sau autoimune pot fi foarte uşor monitorizaţi de la distanţă”, spun reprezentanţii operatorului privat de sănătate.

Programările se pot realiza prin intermediul aplicaţiei mobile „Contul meu”, pe site-ul reginamaria.ro, dar şi offline, prin call center.

Consultaţia este confirmată printr-un e-mail cu o invitaţie de întâlnire pe aplicaţia Microsoft Teams, ce se poate descărca gratuit pe desktop sau pe telefon înaintea consultaţiei.

AFACERI DE LA ZERO