Companii

Rio Bucovina intră pe segmentul apelor minerale pentru copii şi lansează un nou produs

Rio Bucovina intră pe segmentul apelor minerale pentru...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

18.12.2012, 16:49 336

Rio Bucovina, unul dintre cei mai mari producători locali de apă minerală, a lansat un produs destinat cu precădere bebeluşilor, intrând astfel pe segmentul apelor minerale pentru copii. Produsul se va găsi disponibil în luna decembrie doar în reţelele de farmacii Sensiblu, urmând ca în viitor produsul să fie găsit şi în alte reţele de farmacii. Noua apă minerală plată Rio Bucovina va avea un preţ de 9,8 lei şi va fi disponibilă doar în sticle de cinci litri.

Compania a încheiat anul trecut cu afaceri de 107 milioane de lei (25 milioane euro) şi un profit de 1,8 milioane de lei, potrivit datelor existente pe site-ul Ministerului de Finanţe.

Pe lângă brandul de apă minerală Bucovina, compania are în portofoliu şi băuturi răcoritoare (La Vitta, Bon Ton, Malibu), o băutură energizantă (Golden Horse) şi este unic distribuitor al mărcii de sucuri naturale Becker’s Bester.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO