Companii

România riscă izolarea de restul Europei dacă nu îmbunătăţeşte starea căilor ferate

România riscă izolarea de restul Europei dacă nu îmbunătăţeşte starea căilor ferate
28.09.2010, 14:08 28

Devenită o prioritate în vremuri de criză, infrastructura eprivită tot mai mult ca o investiţie şi nicidecum ca o cheltuialădin bugetul public. Deşi industria a avut de suferit de pe urmarecesiunii, trenurile de mare viteză se vor dezvolta tot maiagresiv pe întreg mapamondul.

Cei 17.500 de kilometri europeni de infrastructură rapidă se vordubla în următorii 25 de ani, potrivit estimărilor producătorilorde echipamente feroviare.

Răspunsul lui Andre Navarri, preşedintele BombardierTransportation, la întrebarea referitoare la potenţialul Europei deEst în dezvoltarea unor astfel de proiecte vine cât se poate defranc: "Consider că există o oportunitate reală de a creşte peacest segment de piaţă, pentru că marele pericol pentru ţările dinEst e că dacă nu se mişcă acum, operatorii de pe pieţele vestice,care vor avea trenuri adaptate unei infrastructuri mai bune, vor finevoiţi să ocolească asemenea regiuni". Oficialul insistă şi pefaptul că dezvoltarea infrastructurii trebuie continuată cu atâtmai mult cu cât sunt în joc şi fonduri nerambursabile consistentede la UE.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO