Companii

România şi Grecia cele mai slabe ţări ca vânzări din Europa de Est pentru Metro Cash&Carry

Autor: Cristina Rosca

11.01.2011, 12:01 30

Deşi vânzările Metro Cash&Carry au crescut în Europa de Estîn trimestrul al patrulea din 2010, în linie cu evoluţia dinprimele nouă luni, vânzările din România şi Grecia au fost în modevident mai slabe. La polul opus, în Rusia, Turcia şi Ucraina s-auconsemnat creşteri semnificative, potrivit unui comunicat de presăal grupului Metro privind rezultatele companiei în trimestrul alpatrulea. Vânzările totale ale Metro Cash&Carry în 2010 aucrescut cu 1,6% până la 31,1 mld. euro.

În ceea ce priveşte evoluţia Real, divizia de retail a Metro, înEuropa de Est în ultimele trei luni ale anului trecut, grupulanunţă creşteri de peste 10%. Totuşi, avansul vânzărilor întrimestrul al patrulea a fost mai slab decât cel din primele nouăluni. În Rusia şi Turcia vânzările au continuat să creascăputernic, însă în România, din cauza situaţiei macroeconomiceacestea au continuat să scadă. La nivel general, vânzările Real în2010 au crescut cu 1,8%, până la 11,5 mld. euro.

Metro Group anunţă pe anul trecut o cifră de afaceri de 67,3mld. euro, în creştere cu 2,6% faţă de anul anterior.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO