Companii

Show-room Audi de 3 mil. euro la Cluj

10.01.2006, 18:31 56

Compania clujeana Autoworld, dealer Volkswagen si Audi, va finaliza in luna martie a acestui an constructia unui show-room Audi, valoarea investitiei ridicandu-se la aproximativ 3 mil. euro. Show-room-ul, pozitionat la intrarea sudica a orasului Cluj-Napoca, se va intinde pe o suprafata de 4.200 metri patrati, constructia cuprinzand zone de prezentare, spatii pentru service mecanic si electric, precum si servicii de spalatorie si cosmetizare auto. Potrivit conducerii Autoworld, investitia este asigurata de companie cu sprijinul Porsche Bank si face parte dintr-un efort de adaptare la cerintele producatorului. "Exista o linie directoare de separare a marcilor impusa de catre concernul VW datorita faptului ca se doreste o diferentiere de imagine in perceptia clientilor si o diferentiere a serviciilor pentru clienti", a explicat Ioan Mezei, directorul general Autoworld. "In anul 2004 am avut o cota de piata de 28% din segmentul premium in judetul Cluj, iar in 2005 am avut o cota de 31%. Cu noua investitie, in 2006 ne propunem sa atingem o cota de piata de 35%", a declarat pentru ZF Transilvania, Dan Paraschiv, director de vanzari Audi. Potrivit acestuia, 2006 va fi probabil ultimul an cu o crestere semnificativa a pietei auto si o crestere si mai mare a importurilor auto. Compania clujeana a inaugurat la inceputul anului 2004 un prim show-room VW, ce a reprezentat o investitie de 2,8 mil. euro si care se afla in zona vestica a orasului Cluj-Napoca. Autoworld este o companie de familie care a luat fiinta in 1991, sub numele de R.A Mezei Import-Export SRL. Obiectul principal de activitate al firmei a fost reparatia si intretinerea autovehiculelor, comert cu piese si accesorii auto. In 1999, firma si-a schimbat numele in Autoworld, in acelasi timp devenind si dealer VW-Audi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO