Companii

Stoleru, Cemacon: Cine nu comunică, cine uită să facă marketing, să investească în brand face cea mai mare greşeală

Stoleru, Cemacon: Cine nu comunică, cine uită să facă...

Autor: Corina Mirea

04.12.2014, 11:01 462

O companie care nu comunică, care uită să facă marketing, să investească în brandul firmei şi al produsului face cea mai mare greşeală, a declarat Liviu Stoleru, director general şi preşedinte al consiliului de administraţie al Cemacon, la conferinţa ZF Branduri Româneşti. România 5%.

"Din 2008 ne aflăm în criză pe piaţa materialelor de construcţii, dar Cemacon are creşteri de 20% pe an, am mâncat din piaţa altora. Cine nu comunică, cine uită să facă marketing, să investească în brandul companiei şi al produsului face cea mai mare greşeală", a apus Stoleru.

El a adăugat că o strategie de branding trebuie să aducă încrederea pieţei în produsele firmei.

"Consumatorul trebuie să aibă încredere că ceea ce i se comunică este real. Când ai un brand prăfuit nimeni nu va da pe produsul tău mai mult decât pe un produs un brand strălucitor, chiar dacă al tău este mai competitiv, pentru că brandul comunică, dă încredere", a precizat el. 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO