Companii

Suedezii de la H&M intră în clubul miliardarilor după un 2019 în care toţi indicatorii au galopat. Afacerile au crescut cu 15% deşi de doi ani grupul a frânat expansiunea

Suedezii de la H&M intră în clubul miliardarilor după un 2019 în care toţi indicatorii au galopat. Afacerile au crescut cu 15% deşi de doi ani grupul a frânat expansiunea

Autor: Cristina Roşca

17.07.2020, 00:07 17

 Grupul suedez de modă are în România aproape 60 de magazine fizice, dintre care două sub brandul COS şi restul sub marca fanion H&M ♦ În online compania e activă din 2020 cu şase nume – H&M, COS, MOnki, Weekday, & Other Stories şi ARKET -, dintre care ultimele cinci lansate în acest an.

Grupul de modă H&M a obţinut anul trecut în România afaceri de puţin peste 1 mld. lei după o creştere de 15% a businessului faţă de 2018. Compania este astfel al doilea retailer de modă din România care intră în clubul miliardarilor după Pepco, discounterul polonez sărind pragul acesta tot în 2019. Diferenţa dintre cele două companii este de doar 18 mil. lei, Pepco fiind lider la nivel de companie. La nivel de grup lider este Inditex, companie spaniolă care are în România opt branduri printre care Zara şi Bershka. Fiecare dintre branduri este operat separat. Datele pentru acestea nu sunt încă publice pentru 2019.

Retailerul suedez de modă H&M a avut un an bun în 2019 când toţi indicatorii au fost pe plus. Spre exemplu, profitul a crescut cu 14% anul trecut la 66,8 milioane de lei. Şi numărul de salariaţi a crescut cu peste 100 de persoane, la 1.215.

 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO