Companii

Un start-up pe zi: A lucrat peste un deceniu în publicitate şi şi-a deschis un magazin pentru copii cu produse „made in Romania“

Un start-up pe zi: A lucrat peste un deceniu în...

Autor: Cristina Roşca

30.11.2013, 15:07 709
Reţeta pe care s-a bazat de la început ma­ga­zinul pentru copii Pink&Blue a fost ca minimum jumătate din produse, fie ele haine sau mobilier, să aibă etichetă „made in Romania. După aproape doi ani în care şi-a consolidat bu­sinessul în zona Dorobanţi, Ga­briela Alexandrescu, pro­prietara magazinului, a decis să se mute în centrul co­mercial Pro­menada deschis în cartierul bu­cureştean Flo­reasca. Ea lucrează de mai bine de un deceniu în publicitate, iar începând cu toamna lui 2011 s-a lansat în antreprenoriat.
 
„Ideea unui magazin pentru copii este veche şi îmi pare rău că nu am avut timp să o implementez până acum pentru că până în 2008 era un alt context al pieţei. Aş fi prins un alt avânt dacă aş fi deschis atunci.“
 
Încă de la început Pink&Blue s-a dorit a fi un concept store pentru copii, respectiv un magazin unde să poţi găsi tot ce ai nevoie, de la haine la pan­tofi şi chiar mobilier. „Am vrut ca  pro­du­sele să fie în cea mai mare parte „made in România“, iar acum mai bine de jumătate dintre acestea sunt reali­za­te local. Vrem să creştem ponderea până la 70-80% pentru că noi con­si­de­răm ce acesta este diferenţiatorul businessului nostru.“
 
Găseşte greu producători locali
 
Ea recu­noaş­te însă că nu este uşor să găseşti pro­du­cători locali, în prezent produsele pre­cum blugii sau pantofii fiind impor­tate. De la produ­că­torii locali se apro­vi­zionează cu vestimentaţie pentru ocazii speciale, pentru evenimente, precum şi cu haine de carnaval.
 
„Am început să colaborăm iniţial cu Rhea Costa şi cu Malvenski, brandul Malvinei Cer­vens­chi. Ulterior am încheiat colaborarea, însă lucrăm cu alţi parteneri atât designeri – Wilhelmina Arz –, dar şi cu ateliere din Bucureşti şi din ţară.“

Citiţi mai multe detalii aici

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 28.11.2013

ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Imobiliare şi altele). Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286, tel. mobil: 0766.606.994) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro sau stefan.paraschiv@m.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO