Companii

Unilever: Evenimentele din ultima perioadă şi inflaţia l-au determinat pe consumatorul român să fie foarte atent la modul în care îşi cheltuieşte banii. Cea mai mare companie e cea de import şi distribuţie, cu afaceri de 1,1 mld. lei anul trecut

Unilever este un grup gigant, ce are în portofoliu atât produse alimentare sub branduri precum Knorr, Magnum sau Hellman's, cât şi nonalimentare sub mărci precum Dove sau Domestos.

Unilever este un grup gigant, ce are în portofoliu atât produse alimentare sub branduri precum Knorr, Magnum sau Hellman's, cât şi nonalimentare sub mărci precum Dove sau Domestos.

Autor: Cristina Roşca

29.06.2023, 17:00 104

♦ Gigantul anglo-olandez Unilever este unul dintre cei mai mari jucători din piaţa bunurilor de larg consum, având local atât operaţiuni de import şi distribuţie prin Unilever South Central Europe, cât şi de producţie - e vorba de mai multe fabrici administrate separat

Românii de rând au devenit mai atenţi la modul în care îşi cheltuiesc bani, fapt ce a dus la o polarizare a pieţei bunurilor de larg consum. Mai exact, clienţii cu venituri peste medie continuă să cumpere branduri premium, pe când cei a căror putere de cumpărare a fost afectată de inflaţia record şi de scumpirea banilor se îndreaptă către mărcile de tip economy, spun oficialii de la Unilever South Central Europe, compania de import şi distribuţie a gigantului anglo-olandez Unilever.

„Evenimentele din ultima perioadă şi efectele inflaţiei l-au determinat pe consu­matorul român să fie foarte atent la modul în care îşi cheltuieşte banii. Astfel, putem observa polarizarea pieţei şi orientarea oamenilor către branduri economy sau branduri premium. Remarcăm şi dorinţa pentru preţuri promo­ţionale, dar şi o atenţie crescută când vine vorba de valoarea şi bene­ficiile produ­sului pe care consumatorul îl achiziţionează versus preţul pe care îl plăteşte.“

Românii sunt atraşi de beneficii adi­ţionale, cum ar fi durabilitatea şi o mai bună funcţionalitate, dar caută şi mici bucurii care să le aducă o stare de bine, respectiv produse care oferă senzaţia de răsfăţ, mai spun oficialii companiei. Şi toate acestea la un preţ rezonabil. „O altă schimbare, apărută pe fondul ieşirii din pandemie, este înclinaţia mai mare spre zona de relaxare şi mai ales petrecerea timpului în aer liber. Pe măsură ce situaţia economică se va stabiliza, ne aşteptăm să observăm un trend pozitiv în evoluţia pieţelor şi în alegerile consumatorilor.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO