Companii

Volumele îmbuteliatorului Coca-Cola în România au scăzut cu circa 1-3% în T1/2023

Volumele îmbuteliatorului Coca-Cola în România au...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

04.05.2023, 09:30 204

Coca-Cola HBC România, liderul pieţei de băuturi răcoritoare, a înregistrat în primul trimestru o scădere a volumelor totale cu „low single digits” (1-3%), declinul fiind influenţat de categoria băuturilor necarbonatate care se confruntă cu contextul inflaţionist plin de provocări, conform ultimului raport al companiei Coca-Cola HBC. 

„În România, categoria de băuturi carbonatate a crescut uşor (...). Brandul Coca-Cola a crescut cu low-single digit şi categoria energy continuă să crească cu peste 20% (low-twenties”, se arată în raportul citat. Per total, volumele grupului Coca-Cola HBC, prezent în circa 30 de ţări, s-au majorat cu 2,6% în primul trimestru, în timp ce veniturile nete au crescut cu 24% la 2,4 miliarde de euro. În Polonia volumele au crescut cu un procent de sub 5%, în Ungaria au scăzut cu un procent similar.

Pe plan local, sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO