Companii

Whirlpool: segmentul premium creste cu 115%

Whirlpool: segmentul premium creste cu 115%

Whirlpool a inregistrat un profit brut de 2,4 mil. euro in 2005

01.03.2007, 17:38 23

Whirlpool Romania, compania care importa pe piata locala produsele liderului mondial de electrocasnice Whirlpool, a inregistrat anul trecut o apreciere de 115% a vanzarilor pentru produsele incadrate la segmentul premium.
Vanzarile de produse din segmentul de echipamente frigorifice side-by-side s-au majorat cu aproximativ 115%, pana la 650 de unitati. Preturile acestor produse variaza intre 1.700 si 2.500 de euro.
"Cresterea a fost determinata fie de construirea de noi locuinte cu spatii generoase, ale caror proprietari investesc in bucatarii moderne complexe, fie de noutatea si design-ul celor mai recente game lansate in piata", a declarat Mioara Bolozan, director de marketing Whirlpool Romania.
Un alt segment ce a avut parte de cresteri considerabile a fost cel al produselor incastrabile, precum plitele de gatit si combinele frigorifice care au ajuns la o crestere medie a cererii apropiata de 100%.
"In alte tari din Uniunea Europeana raportul electrocasnice free standing - electrocasnice incastrabile este de 55% la 45%, un raport spre care tinde si piata autohtona", a adaugat Bolozan.
La nivelul anului 2005, Whirlpool Romania a inregistrat un profit brut de 2,4 milioane de euro, la jumatatea nivelului realizat cu un an inainte. La nivel mondial, Whirlpool a realizat o cifra de afaceri de 9,84 de milioane de euro. De asemenea compania detine aproape 50 de centre de productie si cercetare si desfasoara activitati retail pentru cele 12 marci din portofoliu in mai mult de 170 de tari.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO