„Multe alte procese au fost analizate şi îmbunătăţite din punctul de vedere al eficienţei, standardizării şi automatizării, iar această acţiune continuă şi în 2021, având ca rezultat implicit o cerere tot mai mare de oameni cu profil tehnic pentru automatizarea acestor procese.“
Multe dintre schimbările pe care pandemia de COVID-19 le-a adus pe piaţa muncii vor continua şi în 2021, schimbări precum evoluţia telemuncii sau consolidarea rolului managerilor de resurse umane în companii, crede Denisa Nicolae, HR manager al Deutsche Telekom Services Europe (DTSE), centrul de servicii al Telekom în România.
„Multe din schimbările din 2020, generate de pandemie, vor continua şi în 2021. În primul rând, mutarea activităţilor în regim de telemuncă a ridicat nivelul de cereri pentru unelte şi programe care să faciliteze acest tip de muncă. Spre exemplu, multe companii au ales să îşi mute, cu succes, procesul de recrutare online. Desigur, multe alte procese au fost analizate şi îmbunătăţite din punctul de vedere al eficienţei, standardizării şi automatizării, iar această acţiune continuă şi în 2021, având ca rezultat implicit o cerere tot mai mare de oameni cu profil tehnic pentru automatizarea acestor procese“, a spus Denisa Nicolae pentru ZF.