Eveniment

Mai multa lenjerie Est Company la intern

15.02.2005, 00:00 96

Producatorul clujean de articole de lenjerie intima Est Company a anuntat intentia de a-si dubla in acest an productia destinata pietei interne, situatie ce va sustine si atingerea unei cifre de afaceri de 2,3 mil. euro, cu 10% mai mare decat in 2004. "Vrem ca vanzarile realizate in tara sa aduca 30% din veniturile totale", a declarat Ioan Drimus, director comercial al firmei. Anul trecut, 15% din productia totala a fost livrata pe piata interna, printr-o retea care cuprinde 70 de magazine de desfacere in toata tara. "Nu avem magazine proprii, ci parteneriate cu o serie de producatori de textile care au punctele lor de desfacere si alaturi de care suntem prezenti si noi", a explicat Ioan Drimus. Firma clujeana produce in sistem lohn pentru firme din Italia, Marea Britanie si Germania, dar a dezvoltat si trei marci proprii pentru a aborda piata interna: David Corral, Blufeel si Blubeach. "Lucram articole de moda in serii mici si am realizat peste 3.000 de modele pentru partenerii din strainatate. Pentru cele trei marci proprii avem 500 de modele. In tara vindem aproximativ 8.000 de bucati lunar", a mai spus Ioan Drimus. Est Company are capital 100% american, unicul actionar fiind compania Samways Limited Liability. In prezent, firma are 300 de angajati. Compania a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 2,1 milioane de euro, cu 40% mai mare decat in 2003.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO