Eveniment

Next lupta pentru Basculanta

25.04.2006, 00:00 19

Agentia Next, care a creat spotul "Basculanta" din campania pentru coniacul Unirea, da replica, intr-o scrisoare adresata CNA, argumentelor pe baza carora Ministerul Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei a cerut Consiliului National al Audiovizualului (CNA) interzicerea acestei reclame. In spot, personajul principal, Dorel, trebuie sa descarce cu o lopata o basculanta cu nisip. Sorin Popescu, directorul general al Next Advertising, combate in raspunsul sau toate punctele de pe lista de abateri alcatuita de minister pentru CNA. In ceea ce priveste incalcarea normelor de securitate, directorul Next e de parere ca reclamele, bancurile, snoavele, baladele, glumele, miturile, basmele si ghicitorile nu trebuie sa respecte cu strictete Legea protectiei muncii nr. 90/1996 republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, coroborata cu Normele Generale de Protectie a Muncii. "Judecand strict din perspectiva ingusta a normativelor invocate, Mesterul Manole de exemplu incalca flagrant normele de protectie a muncii. La fel si reclama internationala in care sunt infatisati niste tineri ce manevreaza utilaje grele, cu cupa, pentru a juca fotbal cu un butoi metalic. Si povestea celor trei purcelusi, care-si construiesc case intr-o completa nepasare fata de normele de protectie a muncii", arata Popescu. Mediafax

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO