Eveniment

Produse competitive, dar slab promovate

23.02.2005, 00:00 23

Firmele romanesti au deficiente majore in promovarea si vanzarea produselor proprii, desi reusesc sa produca, in multe cazuri, in conditii competitive, apreciaza reprezentantii Consiliului National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania. "Firmele romanesti nu stiu sa isi promoveze si sa isi vanda produsele, insa stiu sa produca. Asa se explica si deficitul balantei comerciale a Romaniei", a declarat ieri Ovidiu Nicolescu, presedintele Consiliului. El a explicat aceasta situatie prin lipsa unei "culturi a vanzarilor". "Ne lipsesc cunostintele si abilitatile, nu avem institutii sau asociatii puternice care sa promoveze metodele de marketing si nu avem nici resurse, pentru ca alocam fonduri reduse activitatilor comerciale fata de cele pentru productie", a spus Nicolescu. Mediafax

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO